Share Your Images & Be Featured
🔰 Vị trí tuyển dụng:
✅ Leader Content
✅ Quản lý chất lượng Content
✅ Cộng tác viên (CTV) Content
Leader Content: Part time – Số lượng: 02
Yêu cầu:
- Không yêu cầu kinh nghiệm (ưu tiên từng viết content web chuẩn SEO)
- Đảm bảo thời gian làm việc >= 22 buổi/tháng
- Có tinh thần tự học cao, nhiệt huyết, làm việc nghiêm túc
- Độ tuổi: 2k – 2k2
- Cam kết thời gian gắn bó > 1 năm
Mô tả công việc:
- Lên outline content website
- Quản lý team CTV
- Nhận xét, chỉnh sửa, cập nhật content web đảm bảo chất lượng content
- Giờ làm việc Parttime: 08h00 – 12h00 hoặc 13h30 – 17h30 (Online)
Quyền lợi:
- Lương + thưởng KPI + thưởng lễ
- Môi trường làm việc trẻ trung, nhiệt huyết, công bằng
- Được đào tạo từ ban đầu
- Cơ hội thăng tiến Full-time
Quản lý chất lượng content: Part time – Số lượng: 01
- Does the channel reach my intended audience?
- Is the channel sustainable and affordable within my company’s marketing budget?
- Will I be able to measure the success of the channel?
- Does the channel allow me to express my brand’s intended message?
- Do the channels I’m considering work together to convey my message?
Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
Cum et essent similique. Inani propriae menandri sed in. Pericula expetendis has no,
quo populo forensibus contentiones et, nibh error in per.Denis Robinson
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!